Tuesday, November 8, 2011

Kau buad aku ketawe =D


Assalamualaikum and Hye yaw ! heee . . cerite yg Eyna nk beritau korang neyh bende yang Eyna baru kene . . Mase balek sekolah tady . .Eyna balek pukol 2.00 tapi abah amek pukol 2.40 . . alah x kesah lha .. nak . . FYI, mase eyna tngah tunggu abah dalam pukol 2.25 ,ade lha sorang makhluk allah neyh die datang dekat Eyna lepas tu die beri satu kertas kecik . . Eyna bukak jer kat dalam dierw . . ade num telefon . . Eyna pon sengih lha . . Maybe diorang engat Eyna sengih sbb Eyna suke lha kowt . . mase bas sekolah yang diorang naek tu lalu depan Eyna budak-budak tu menjerit '' Dia suroh ko buad miscall ! '' alahai! ''market'' nye lha budak laki tu ! knape lha die bersifat pemurah sangat . . naseb die x de depan aku je ! silap2 flying kick melekat kt muke die!!
oke lha tu je nak cakap . .

#bye nak pegi tido kejap =P

2 comments:

eyrah ♥ said...

wiwit.. pminat baruuuuu....

cHoT_EyNa_ChUbBy said...

@eyrah ♥ :: hahahaha . . x nk ak . .heee