Wednesday, January 14, 2015

Eighteen

Assalamualaikum dan hi.Yeah finally blog ni dapat dibuka secara rasmi selepas setahun lebih beberapa hari tidak di-log-in.Blog yang agak simple dan tidaklah se-addicted dulu yang asyik menukar blogskin beberapa kali seminggu .Hahaha.Sangat membosankan.Dengan cahaya petang macam ni.Sambil dengar lagu Talking To The Moon by Bruno Mars, agak tenang. Actually aku lupa yang tahun ni umur aku 18-tahun.hahaha. Yes ! awal bulan 3 . Ambik Result .Mengharapkan keputusan yang cemerlang . Hasil Usaha. Walaupun of course ! Gementar .Then sekarang baru bulan 1. Tadi kawan aku cakap kat whatsapp. ''Wehh 49 hari lagi '' Ish2 buat countdown pulak dia. Yelah biasa lah tu. Nak SPM pun buat countdown. Nak menunggu result pun buat countdown. 
So lepas dapat result apa yang aku nak buat ? Study! Then ? Aku nak jadi insan yang bergelar Dr.  Aku cuma mengharapkan usaha selama ni cukup. Just hoping-hoping-hoping.


Yeah santai. Hari tetap berjalan.Semoga batch '97 mendapat keputusan yang cemerlang dan dapat study abroad.Uh and don't forget dengar lah lagu Bruno Mars / Talking To The Moon. Agak best suara dia disitu. And try to mendalami apa yang nak disampaikan.May Allah Bless All of You .Also, I will try to update as much as I can in this blog. Maybe 'bout my cats . Ahah! Ok. coming soon. Assalamualaikum.