Friday, February 20, 2015

Hari itu makin tiba . .



Faii'za Azzamta Fatawakall Alallah , 
Assalamualaikum , Selamat pagi . Jam menunjukan pukul 2.50AM . Walaupun mata semakin layu mengantuk, aku tetapkan gagahkan mata .. untuk post at least one entry . So tadi , adik aku cakaplah 'result awak 10 hari lagi kan ?' Oh ye ? Ya Allah , cepatnya masa berlalu. Aku pun sampai tak sedar . Actually , aku berdebar . ye , berdebar . Baru menaip untuk entry ni pun dah berdebar . Ya Allah semoga aku diberi kekuatan dan semoga usaha ku selama ni terbalas ya Allah . So , batch 97 . InsyaAllah . Kejayaan milik kita . I'm so nervous . Right Now. Semoga apa yang diimpikan selama ini dapat dikecapi . InsyaAllah! Ya Rabb . Aku hanya berharap aku dapat membalas segala jasa ibu bapa ku dan membanggakan mereka dengan kejayaan ku .   Assalamualaikum ;)  

No comments: